Išči:

Pogoji poslovanja

Domov » Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Leart so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Podjetje Spletna trgovina Leart, Lea Bogataj s.p., Sorška cesta 23, 4220 Škofja Loka. Datum vpisa pri registerskem organu: 22.06.2009, registerski organ: AJPES, izpostava Kranj, zaporedna številka vpisa: 316-05-00355-2009/2. Davčna številka: SI43901107, matična številka: 3568261000. Podjetje (prodajalec) posluje v obliki spletne trgovine. Smo zavezanci za DDV.

Dostopnost informacij 
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1.) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
2.) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3.) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4.) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5.) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6.) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR(Evrih).
7.) način plačila in dostave
8.) časovno veljavnost ponudbe
9.) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati s trenutkom, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine.

Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.

S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.

 

 

Postopek nakupa in dobavni roki


Ker v Spletni trgovini Leart ponujamo v večini unikatne izdelke (artikle), pomeni, da so na voljo v le po en kos (razen v primeru naročila večih izdelkov).

Pri vsakem artiklu je pod opisom navedena Dobava.
- Dobava: Na zalogi, pomeni, da se izdelek hrani na sedežu trgovine in ga je potrebno le še odposlati.
- Dobava: Do 7, 10 , 14,...delovnih dni, pomeni, da izdelek v določenem roku prejmete po pošti.

Pri samem nakupu ( V košarico) ali naročilu (Oddaj naročilo), je postopek popolnoma identičen. S klikom na roza gumb ( V košarico ali Oddaj naročilo) artikle naberete v Košarico. Tu izveste skupni znesek nakupa in okvirni strošek dostave. Končni strošek dostave boste prejeli po elektronski pošti, ko bo vaše naročilo odposlano ( glede na težo, velikost, krhkost,...).
Ko ste z nabiranjem artiklov končali, klinite gumb Na blagajno in s tem ste že v fazi oddaje naročila.
Tukaj vpišite vse potrebne podatke, katere potrebujemo, da vam pošljemo vaš paket. Prosimo, bodite natančni pri vpisovanju podatkov.
Še enkrat preverite pravilnost vaših oddanih podatkov, artiklov, ki jih boste naročili, če so njihove barve in velikosti pravilne ter zaključite nakup s klikom na Predogled nakupa. Tu se še enkrat izpišejo vaši podatki in vsebina naročila. Nakup zaključite s klikom na gumb Zaključi nakup.
Na vaš mail boste prejeli obvestilo o vašem nakupu, ki je obenem tudi potrdilo, da smo vaše naročilo prejeli.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

 

 

 

Nakup


Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.

Izdelki, ki so na strani, so praviloma na zalogi, razen izdelkov, pri katerih je to jasno označeno. Pridružujemo si pravico od odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pa naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji.

Za nakup se ni potrebno registrirati!

 

 

 

 

 

Način plačila


Kupci lahko naročilo plačajo po povzetju ali po predračunu. Možno je le plačilo v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine so izdelki last podjetja Spletna trgovina Leart, Lea Bogataj s.p..
Prednaročila se plačajo vnaprej. Blago je dostavljeno v dogovorjenem času. Pridružujemo si pravico, da se časovni rok podaljša, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili. Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in so od nakupa pretekli več kot 3-je delovni dnevi.

 

 

Plačilo po predračunu

V primeru plačila po predračunu, bomo paket odposlali v najkrajšem možnem času po prejemu vašega nakazila. Naročeni artikli bodo za vas rezervirani 3 delovne  dni, v primeru, da v tem času ne poravnate predračuna, bodo po preteklih treh dneh vaši artikli zopet na voljo vsem kupcem.
Predračun je veljaven 3 delovne dni, od prejema naročila!
Pri plačilu po predračunu, vam stroška transakcije ni potrebno plačati!!!

Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju bo vaš paket posredovan v najkrajšem možnem času, znesek pa boste poravnali poštnemu uslužbencu. Če vas takrat ne bo doma, vam bodo pustili obvestilo o prispelem paketu.
Pomembno: pri plačilu po povzetju vam bo poštni uslužbenec dodatno zaračunal strošek transakcije prevzetega denarja (podobno kot vam to zaračuna banka ali pošta pri plačilu položnic). Transakcijski strošek znaša 1,05 EUR do zneska za plačilo 98 EUR, nad tem zneskom pa 1% (za primer: če bo vaš znesek za plačilo 115 EUR, bo transakcijski strošek 1,15 EUR)

!!!V primeru manjšega  izdelka do teže 500g, vam bo naročilo poslano v obloženi kuverti z nakaznico (priporočeno pismo). Pri plačilu po povzetju, vam bo poštni uslužbenec dodatno zaračunal strošek transakcije prejetega denarja.

 

 

Cene


Vse cene so izražene v EUR (Evrih).
Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (zaključitve nakupa).
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

V ceno ni vključen  strošek dostave.

 

 

 
Rok veljavnosti akcijske ponudbe

Če ni drugače določeno pri opisu izdelka, akcijska ponudba velja do razprodaje zalog. Po razprodani zalogi je izdelek umaknjen - ni viden v ponudbi.

 


Dostava in stroški dostave


Blago, naročeno v Spletni trgovini Leart, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi, ponavadi še isti dan. Ko je naročilo odposlano, kupca o tem obvestimo po elektronski pošti. Poleg zneska nakupa, dodamo tudi strošek dostave. V primeru, da je znesek nakupa nad 100,00 EUR ali da kupec želi prevzeli blago na sedežu podjetja, stroška dostave ne dodamo.
Končna dostava je odvisna od ponudnika poštnih storitev - običajno en do dva delovna dneva po oddaji naročila. Usluge dostave nam opravlja Pošta Slovenije.

Stroški dostave na področju Slovenije:

                     Vrsta dostave                                                                Cena z DDV

- Priporočeno pismo (v obloženi kuverti) do 500g                            5,50 EUR
- Paketna dostava do 2 kg                                                                     7,90 EUR
- Paketna dostava od 2 - 5 kg                                                                9,30 EUR
- Paketna dostava od 5 - 10 kg                                                              10,90 EUR


- Brezplačna dostava v primeru nakupa nad 200,00 EUR.
- Brezplačna dostava, če blago prevzamete osebno na sedežu podjetja Lea Bogataj s.p., Sorška cesta 23, 4220 Škofja Loka.

Izdelke, ki so v spletni trgovini Leart označeni "Dobava: Na zalogi", si lahko tudi ogledate, potipate, izberete in kupite v našem razstavnem prostoru v Škofji Loki (Sorška cesta 23), in sicer:

od PONEDELJKA do PETKA

med 10.00 - 12.00 uro in
med 16.00 - 18.00 uro

ali po PREDHODNEM DOGOVORU!

Navedene ure veljajo TUDI za OSEBNI PREVZEM izdelkov, naročenih preko spletne trgovine www.leart.si.

Plačilo v razstavnem prostoru je možno le z gotovino.

Ob prejemu dostavljenega blaga boste prejeli tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.

 

 

 


Politika zasebnosti

 

Varovanje osebnih podatkov


Podjetje Spletna trgovina Leart , Lea Bogataj s.p., se zavezujem  k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

V primeru, da nam preko spletne strani, po e-pošit, faksu ali drugače ponudite katerikoli osebni podatek, bomo, skladno z uredbo GDPR,  spoštovali vašo zasebnost. Naša politika glede varovanja podatkov je sledeča:

  • uporabnike natančno seznanimo s tem, kako in za kaj bomo uporabili podatke, ki jih vpišejo v različne obrazce;
  • ti podatki niso nikoli dostopni tretjim osebam;
  • podatkov o naših uporabnikih nikoli ne dajemo v najem, jih ne prodajamo in ne dovolimo, da bi jih uporabila katerakoli tretja oseba;
  • naše baze redno preverjamo in ažuriramo, tako da je v njih čim manj naslovov z napakami.

Podatki ki jih imamo

  • Lahko, da smo informacije o vas zbrali iz javno dostopnih virov na spletu.
  • Podatke ste nam lahko posredovali z izpolnitvijo obrazcev na naši spletni strani ali pa ste nam jih zaupali preko telefona, elektronske pošte, faxa ali kako drugače.

Kako uporabljamo vaše podatke

Zbrane osebne podatke uporabljano za obveščanje in izvajanje storitev ter tekočega poslovanja.

Vaš e-poštni naslov lahko uporabljamo za pošiljanje obvestil povezanih z našimi storitvami, vključno z vsemi obvestili, ki jih zahteva zakonodaja.

Če nam pišete po elektronski pošti, lahko shranimo vaša e-poštna sporočila, vaš e-poštni naslov in naš odgovor, zaradi izboljšanje kakovosti naših storitev.

Hranjenje vaših podatkov

Vaše podatke bomo hranili tako dolgo, dokler je vaš račun aktiven ali dokler je to potrebno, da vam zagotavljamo storitve. Vaše podatke lahko hranimo tudi še po tem, ko prenehate uporabljati storitve oziroma dokler ne prekličete vašega soglasja. Vaše podatke bomo hranili in jih po potrebi uporabili za izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti ali za reševanje morebitnih sporov.

Vaše pravice

Sprejemali bomo vse potrebne ukrepe, da zagotovimo varno obravnavanje vaših podatkov, v skladu s to politiko zasebnosti. Imate pravico do dostopa do osebnih podatkov, ki jih imamo o vas, ter pravico do popravka ali izbrisa vaših podatkov. Prav tako imate pravico omejiti uporabo vaših podatkov in pravico do prenosa vaših osebnih podatkov na tretjo osebo.

Ta politika zasebnosti je bila posodobljena 17. maja 2018.

Vaša nadaljnja uporaba naše spletne strani po objavi sprememb, bo pomenila, da sprejemate in soglašate s spremembami.

 

 

 

Kupoprodajna pogodba


Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Prodajalca in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Prodajalca kot za kupca.

 

 

Garancija

 

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. 

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Spletno trgovino Leart, ki bo zagotovila ažurno informacijo.

 

 

Vračilo blaga in reklamacije (pravica do odstopa potrošnika od pogodbe)

 

Kupec (potrošnik) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@leart.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja: Spletna trgovina Leart, Lea Bogataj s.p., Sorška cesta 23, 4220 Škofja Loka. 

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago: 

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko zagotavljamo vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo potrošnik prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

 

Stvarna napaka

 

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

 


Pritožbe in spori

 

Spletna trgovina Leart, Lea Bogataj s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Spletne trgovine Leart lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 509 547 ali po elektronski pošti na info@leart.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@leart.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletna trgovina Leart, Lea Bogataj s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Spletna trgovina Leart, Lea Bogataj s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Spletna trgovina Leart, Lea Bogataj s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

Avtorske pravice


Vsa vsebina na strani in podstraneh Spletne trgovine Leart je avtorsko zaščitena. Prepovedano je vsako dejanje, ki kakorkoli posega v avtorske pravice avtorjev strani. Logo, ime strani in trgovine, besedila, slike in druge vsebine so vse last podjetja Spletna trgovina Leart, Lea Bogataj s. p..
Slikovno gradivo je ravno tako avtorsko zaščiteno in je last podjetja Lea Bogataj s.p..




Želim vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!


Lea Bogataj s. p.